سینما و تلویزیون

  • ۰
  • ۰

صداوسیما هر سال برای جشن باستانی ایران در پایان پاییز برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بیند که در این بین نام علی‌ضیاء برای شبکه یک، ژیلا صادقی مجری شبکه دو، رشیدپور در شبکه سه و گودرزی با شبکه پنج مطرح می‌شود.

یلدا هرساله جزو مناسبت‌هایی است که تلویزیون برای آن تدابیر ویژه‌ای می‌اندیشد امسال هم در شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلف و متنوعی درنظر گرفته شده است. علی ضیاء در ویژه برنامه یلدایی شبکه یک روزهای پنج‌شنبه بیست و نهم و جمعه سی‌ام آذرماه ساعت 22 و 23 روی آنتن می‌رود.

ویژه‌برنامه یلدایی شبکه یک در روزهای پنج‌شنبه بیست و نهم و جمعه سی‌ام آذرماه است که در ساعت‌های 22 و 23 روی آنتن می‌روند. برنامه پنج‌شنبه 120 دقیقه‌ای و جمعه 90 دقیقه‌ای پخش می شود. قرار است در این برنامه خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته‌شده عرصه‌های مختلف مهمان این ویژه‌برنامه یلدایی به مجری گری علی ضیا باشند. 

ویژه برنامه «شب نشین» برای شب یلدا، با اجرای حمید گودرزی در شبهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 21 روی آنتن می‌رود. پنج‌شنبه و جمعه 90 دقیقه‌ای و شنبه 150 دقیقه‌ای این برنامه پخش خواهد شد.در این برنامه دعوت از هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری انجام خواهد شد.


  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • سینما تلویزیون

نظرات (۱)

زندگی همیشه بی نقص نیست
مانند یک جاده، زندگی هم پیچ و خم و فراز و نشیب های زیادی دارد اما زیبایی اش به همین است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی