سینما و تلویزیون

  • ۰
  • ۰

فیلم سینمایی علمی تخیلی اکشن «بامبِلبی» با صرف هزینه تبلیغاتی تلویزیونی ۶ میلیون و ۳۱۰ هزار دلاری از روز یکشنبه در ازای ۹۴۱ مورد تبلیغات که در ۴۲ شبکه روی آنتن رفته، رکورد بالاترین هزینه در این زمینه را به خود اختصاص داد.


کمپانی پارامونت اولویت تبلیغات و آگهی‌های خود را برای شبکه‌هایی همچون «فاکس»، «نیک»، «ان بی سی»، و در طول برنامه‌هایی نظیر «فوتبال ان‌اف‌اِل»، «لود هاوس» و «اِمِیزینگ ولد آو گامبال» مقرر کرده است.


درست پس از فیلم «بامبِلبی»، فیلم «موتورهای میرا» از کمپانی یونیورسال پیکچرز ۹۷۱ بار در ۳۷ شبکه آگهی داشته است که هزینه این تبلیغات ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار دلار بوده است.


«مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» با ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار دلار از کمپانی کلمبیا پیکچرز، «قاچاقچی» از کمپانی برادران وارنر با ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار، و «معاون» از کمپانی آناپورنا پیکچرز با ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار دلار هزینه تبلیغات در رده‌های بعدی پرهزینه‌ترین آگهی‌ها قرار گرفته‌اند.


نکته قابل ذکر اینکه در این میان تبلیغ فیلم «قاچاقچی» با تنها ۱۸ درصد تغییر کانال در حین پخش آگهی، به عنوان پربیننده‌ترین آگهی مشخص شده است.

  • ۹۷/۰۹/۲۱
  • سینما تلویزیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی