سینما و تلویزیون

  • ۰
  • ۰

این فیلم، سنت پترزبورگ ساخته بهروز افخمی و نوشته پیمان و مهراب قاسمخانی، یکی از فیلم های مورد علاقه تماشاگران در زمان انتشار بود. اخیرا، با توجه به آخرین اخبار سینمای ایران، حمید اعتباریان، تولید کننده فیلم سنت پترزبورگ، در مورد قسمت دوم فیلم صحبت کرده است. در ابتدای سخنرانی خود در مورد این پروژه، اعتباریان، که اخیرا تولید "ماساچوست" را تحت عنوان محمد حسین لطیفی تولید کرد، به شرح زیر است:


با توجه به اینکه اکثر بازیگران یا سازندگان در این پروژه ها در خارج از کشور هستند یا هنوز نشده اند، ما هنوز در قرارداد با بازیگران موفق نشده ایم، با این حال، ما این اسکریپت را برای چند بازیگر به عنوان خوانده شده و اگر می خواهیم بازی کنیم، ما بلافاصله "ماساچوست" را در تهران آغاز می کنیم و تمام قسمتهایش را در تهران می گیریم.


او در مورد فضای ماساچوست می گوید:


"ماساچوست"، مانند "سنت پترزبورگ"، که من قبلا تهیه کرده ام، یک قطعه شیرین است، و آن را به داستان یک کلاس دیگر می گوید.


حمید حمید اعتباریان، در سخنان خود در مورد ساختن "سنت پترزبورگ 2"، گفت:


در مذاکرات با آقای قاسم خان، من وعده داده بود که پس از عید، او شروع به نوشتن "سنت پترزبورگ 2" کرد تا بتوانیم فیلم را در اواخر بهار و تابستان سال آینده آماده کنیم.


تولید کننده سینما به بحث خود در مورد داستان "سنت پترزبورگ 2" افزود:


مدیر هنوز مشخص نیست، اما با توجه به گفتگوهایی که ما با قاسمخانی انجام دادیم، او قصد دارد نقشی در نوشتن فیلمنامه داشته باشد.


فیلم "سنت پترزبورگ" محسن تانابنده، پیمان قاسم خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، سوروس صاحت، امید روحانی، سید ابراهیم بحرالعلی، آرش تاج، بابک برزویه، اردشیر کاظمی، یوسف قربانی ، علی اصغر طبسی، مهدی دانایی مقدم، نعیمه نظام دوست، مجید شهریاری و امین حیایی ساخته شد. این فیلم سینمایی راوی داستان های کمیک از ماجراهای دو دزد کوچک بود.

  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • سینما تلویزیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی