سینما و تلویزیون

  • ۰
  • ۰

سینما رکس به یک بازار تبدیل می شود و با سرمایه گذاری مشترک با گروه پرستیژ تبدیل می شود، TNM تاریخ خود را از دهه 1930 نشان می دهد.

در یک شب سرد در دهه 1970، یک ماشین آژیر خیره کننده در تئاتر رکس در بنگالورو، با همراهی پرسنل امنیتی در موتور سیکلت، رانده شد. در یک کت و شلوار، صاحب طاقچه ها منتظر دریافت حامی ویژه - فرماندار کارناتاکا، Padma Vibhushana Dhrama Vira بود.


"فرماندار عاشق تماشای فیلم ها بود و او یک بار در یک زمان به فیلم رسیده بود، و پدرم گاهی او را می پذیرفت. هر کس به فیلم ها - غنی، نفوذ و طبقه کارگر می آمد، می گوید:" آنیل کاپور " مدیر عامل مشترک رشت تئاتر.


رکس تئاتر در سالهای پس از سینمای تک سینمایی در منطقه تجاری مرکزی، به عنوان یک مجتمع مسکونی در سراسر شهر، در طول دهه گذشته در سراسر شهر شکوفا شده است. اما با بیش از 80 سال سابقه در دیوارهایش، رکس تئاتر در جاده تیپ، صفحه نمایش خود را برای آخرین بار در 31 دسامبر تیره می کند.

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • سینما تلویزیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی